- TOKIKOMek solaskidetzan egindako aurrerapausuak (HEKIMENen parte hartzea, erakunde publikoekiko harremanak).
- Gogoetan eta estrategian markatutako ildoak eta bi solairuko etxea.
- Finantzazio publikorako molde berriak (deialditik hitzarmenetara).
- Publizitate bateratuak izandako emaitza urriak eta estrategia komertzial berrien beharra
- TOKIKOM Plataformak egindako bidea (ataria.info, guaixe.net, goiena.net, anboto.org, uriola.info) eta garapen ildoak.
- TOKIKOMen beraren funtzionamendua eta definizioa:
- Karguak berriztea:
- Presidente berria
- Administrazio kontseilu berria, bazkideekiko komunikazio organo gisa
- TOKIKOMen datozen urteotarako zeregina, eta horretarako beharrezko baliabideak:
- Zuzendari berria izendatzeko prozedura
- Karguak berriztea: